Jak dostarczyć przesyłkę?

Podstawowe kroki

  • Paczkę można wysłać do nas za pośrednictwem poczty bądź dowolnie wybranej firmy kurierskiej. Sprzęt odsyłamy zawsze firmami kurierskimi, nie realizujemy wysyłek zwrotnych Pocztą Polską. Koszt przesyłek w obie strony pokrywa klient (wyjątek stanowią zlecenia gwarancyjne, gdzie gwarancje po pozytywnym rozpatrzeniu odsyłane są na koszt firmy).
  • Sprzęt powinien być należycie zapakowany oraz zabezpieczony. Najlepiej w pudełku dostosowanym do wymiaru urządzenia.
  • Do paczki należy załączyć dane kontaktowe oraz pełen opis usterki. Poniżej zamieszczamy gotowy formularz. Prosimy wypełniać rubryki na maszynie, komputerowo lub ręcznie dużymi drukowanymi literami, czarnym lub niebieskim kolorem.
  • Prosimy o nieprzesyłanie zbędnych akcesoriów tj. dokumentów (gwarancje, instrukcje, oprogramowanie), kart pamięci. Wyjątek stanowi sytuacja gdy akcesoria mają bezpośredni związek z usterką (np. aparat nie czyta karty pamięci – prosimy o przesłanie jej razem z aparatem).
  • Sprzęt możecie Państwo wysyłać z „fabrycznymi” akumulatorami lub bateriami. W tym celu prosimy oddzielnie opakować baterie lub akumulator w taki sposób aby zabezpieczyć styki przed zwarciem (torebka foliowa, pudełko plastikowe lub kartonowe bez metalowych elementów). Zwarcie styków akumulatora może spowodować pożar.
  • Faktury wystawiane są tylko na wyraźną prośbę klienta.

service_form