Jak dostarczyć przesyłkę?

Podstawowe kroki.

  • Paczkę można wysłać do nas za pośrednictwem poczty lub dowolnie wybranej firmy kurierskiej. Sprzęt odsyłamy zawsze firmami kurierskimi, nie realizujemy wysyłek zwrotnych Pocztą Polską. Koszt przesyłek w obie strony pokrywa klient. Wyjątkiem są zlecenia gwarancyjne, gdzie gwarancje, po pozytywnym rozpatrzeniu, odsyłane są na koszt firmy.
  • Sprzęt powinien być należycie zapakowany i zabezpieczony. Najlepiej w pudełku dostosowanym do wymiarów urządzenia.
  • Do paczki należy dołączyć dane kontaktowe oraz pełny opis usterki. Poniżej zamieszczamy gotowy formularz. Prosimy wypełniać rubryki komputerowo lub ręcznie dużymi drukowanymi literami, czarnym lub niebieskim kolorem.
  • Prosimy o nieprzesyłanie zbędnych akcesoriów, takich jak dokumentów (gwarancje, instrukcje, oprogramowanie) i kart pamięci. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy akcesoria mają bezpośredni związek z usterką (np. aparat nie czyta karty pamięci – prosimy o przesłanie jej razem z aparatem).
  • Sprzęt mogą Państwo wysyłać z fabrycznymi akumulatorami lub bateriami. W tym celu prosimy oddzielnie opakować baterie lub akumulator w taki sposób, aby zabezpieczyć styki przed zwarciem (np. torebka foliowa, pudełko plastikowe lub kartonowe bez metalowych elementów). Zwarcie styków akumulatora może spowodować pożar.
  • Faktury są wystawiane tylko na wyraźną życzenie klienta.

service_form